[Talk-lv] Latvijas valsts ceļu statistika

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Sun Aug 16 10:36:32 BST 2009

It kā jau wiki arī var botus laist. Kaut kur redzēju botus, kas
automātiski labo kļūdas.
Droši vien kas updeitus liek arī var. Smukāk vienkārši, kad ir viss
vienuviet. Bet vispābā super.
Var arī tur OSMa wiki likt šad tad tos updeitus ar visiem linkiem utt, un
šito kā pašreizējo
automātisko informāciju.
uldics