[Talk-lv] Kas skaitās daudzdzīvokļu namu pagalmi

Rich richlv at nakts.net
Fri Aug 21 09:31:13 BST 2009

On 2009.08.21. 11:12, Peteris Krisjanis wrote:
> Rīgā vietām varbūt, bet arī ne visur. Katrā ziņā tās ieliņas, kas
> *pieved* pie mājas kāpņu telpu ieejām tiešām ir living_street vai arī
> service (es gan gribētu šo tagu atstāt uz pārējām servisa lietām).
>
> Tad kā paliek ar highway = residental? Ja ir beznosaukuma liela iela,
> tad to varētu varbūt tiešām pēc ierosinājuma tagot par service? Jo tā
> savā ziņā pieved pie pagalma ielām...

nu, ja tiek uzskatiits, ka residential bez vaarda neder, tad lai ir service.
lai gan mazpilseetelees ir taadas ielinjas, kuras tomeer vairaak ir
veelme apziimeet kaa residential, lai arii taam nav nosaukuma.
es tad piedaavaaju taa - parasti service, ja "dabaa" apluukojot shkjiet
svariigaaka par service, nu tad lai arii paliek residential.