[Talk-lv] Kas skaitās daudzdzīvokļu namu pagalmi

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Fri Aug 21 15:01:42 BST 2009

Ne gluži. Ir arī tādas ielas, kas it kā ved nezin kur, nav nosaukuma
un no kurām atzarojas pagalmu ielas jeb living_street.

Service šajā gadījumā ir domāts ceļš, kas kaut kur pieved, bet nav
iela. Pēc tādiem nosacījumiem arī varētu vadīties, tos tagojot.

Vispār ļoti pietrūkst dzīvās diskusijas par šādiem jautājumiem :)
Vismaz IRC līmenī. Vieglāk un ātrāk varētu vienoties.

Lai sokas,
Pēteris.

piektdiena, 2009, 21 augusts 16:20 lietotājs <uldics at gmail.com> rakstīja:

--