[Talk-lv] Kas skaitās daudzdzīvokļu namu pagalmi

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Sun Aug 23 14:24:21 BST 2009

Manuprāt visiem kritērijiem ir jābūt objektīvi novērtējamiem..
Skatoties pēc CSN, tas ka tur bērneļi skaraida, neko nemaina, ja zīmes
nav.. vismaz pēc noteikumiem priekšroka ir mašīnām... Es domāju ir
maldinoši likt living_street tur kur tāda nemaz nav... Teiksim darba
dienā ziemā, kad visi bērneļi ir pa skolām, braucot pa šādu ielu nekas
neliecinās, ka tai vajadzētu būt living_street. Jo ja ir zīme
"Dzīvojamā zona", tas tomēr automātiski uzliek šoferim pārvietošanās
ierobežojumus (max ātrums utt).

Lauris

svētdiena, 2009, 23 augusts 10:47 lietotājs <uldics at gmail.com> rakstīja: