[Talk-lv] Detālplānojumi .pdf

Rich richlv at nakts.net
Wed Aug 26 13:21:45 BST 2009

On 2009.08.26. 15:14, Viesturs Zarins wrote:
> Forši
>
> Vai vari parādīt kur atrunāts ka nav aizsargāti ar autortiesībām?

atrunaats, cerams nav.
bet doma vareetu naakt no taa, ka shos te plaanus pieprasa likumdoshana
- kaut kas taads te uzpeldeeja (es gan tik minu).

> Ja nav autortiesības, šitos datus noteikti varu dabūt arī sakarīgākā
> formātā nekā PDF.
>
> Viesturs

uzreiz atziishos, ka neesmu meegjinaajis - bet vai
http://www.ctan.org/tex-archive/support/pdfcrop/ neder ?

kaa ar imagemagick tuuljiem, tie pa taisno pdfus kaut kaa nemaaceeja
dragaat ?

lai gan, protams, ja shos datus var dabuut sakariigaakos formaatos, shii
kjeepa atkriit :)