[Talk-lv] Detālplānojumi .pdf

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Wed Aug 26 14:33:56 BST 2009

On Wed, 26 Aug 2009 15:25:41 +0300, <uldics at gmail.com> wrote:

> http://www.likumi.lv/doc.php?id=5138
> Autortiesību likums, 6. pants, 1. punkts - citus valsts un pašvaldību
> iestāžu izdotus dokumentus
> 3. punkts - šādu karšu izstrādāšanu noteiktai valsts instancei nosaka
> likums, kurš gan es nezinu.
> uldics

http://www.rdpad.lv/about/nolikums/
Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta nolikums, punkts 5.1 un 6.1.1
Tik vēl jāatrod likums, kas nosaka Attīstības departamenta darbību, jo
nolikums ir zem kaut kāda likuma atvasināts.

http://www.likumi.lv/doc.php?id=57255&from=off Likums "Par pašvaldībām"
14. pants, 1. punkts (ir divi pirmie..., tas otrais par pienākumiem)

Rekur arī bāze mūsu pdf plānu importam, u.c. izmantošanai. Kamēr likumi
nemainīsies,
mūsu importam būs spēks. Kad likums mainītos mums par sliktu, vecais
imports
būtu likumīgs, bet turpmāk importēt nedrīkstētu. Tā kā steidzam importēt,
hehe.
Es gan par to koordinātu sistēmu neko nezinu, ko viņi tur izmanto, es ar
roku
un caurspīdīgiem logiem "importēju".
Šito jāapkopo un wiki jāieliek, lai nerodas šaubas kādam.
uldics