[Talk-lv] LKS-92 --> WGS84

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Wed Aug 26 19:37:36 BST 2009

Es pašlaik taisu softiņu, kas nolasa robežu poligonus no shape faila,
sadala līnijās un uzģenerē osm failu, ko tad pa taisno varēs laist
iekšā OSM. Nolasīšana un daļēji arī sadalīšana jau ir uztaisīta, vēl
tik jāpieslīpē un varēs noprezentēt listē :) Pēc tam importēšu iekšā
:)

Lauris

trešdiena, 2009, 26 augusts 21:00 lietotājs <uldics at gmail.com> rakstīja: