[Talk-lv] Jaunais likums (Bija Re: Ciemos pie LĢIS)

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Fri Aug 28 15:30:47 BST 2009

28.3

"Ģeoportāla pārzinis ir Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu
ministrija. Tās funkcijas un uzdevumus, ģeoportālā ietveramās
ģeotelpisko datu kopas, metadatus, kā arī prasības un pienākumus
ģeotelpisko datu kopu turētājiem, lai nodrošinātu ģeotelpisko datu
kopu un to metadatu pieejamību ģeoportālā un izmantošanu, kā arī
ģeoportālā ietvertās ģeotelpiskās informācijas izmantošanas noteikumus
nosaka Ministru kabinets."

Diezgan skaidrs, kas aiz tā visa stāv. Izskatās pēc ļoti smukas
krējumu vilkšanas shēmas Jāņa Sētai un partneriem šajos grūtajos
laikos.

Uzspridzināsim šo likumu, ja vajadzēs. Iedarbināsim LATA.

Lai sokas,
P.

piektdiena, 2009, 28 augusts 17:28 lietotājs Peteris
Krisjanis<pecisk at gmail.com> rakstīja:

mortigi tempo
Pēteris Krišjānis