[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Aleksejs Mjaliks public at keeper.lv
Mon Jul 13 09:22:55 BST 2009

Sveiki!

Vispirms par APV ceļiem. Rīgas gadījumā, ja pareizi sapratu, tad
tie formāli sākas tikai ar pilsētas robežu. Tad jau sanāk, ka
Rīgā būs tikai unclassified un residential? :)

Bet ja bišķi nopietnāk, tad tomēr ceļiem vajadzētu arī kādu
dalījumu iekš apdzīvotām vietām arī. Jo tomēr arī iekš
pašvaldībām ir kaut kāda klasifikācija ceļiem pēc to nozīmes
pilsētas kustības organizācijā.
Mans piedāvājums: ceļiem vismaz ar 4 joslām liekam tertiary.
Pārējiem unclassified un residential. Šeit gan vēl jautājums, cik
tuvu ir jābūt dzīvojamajām mājām, lai ceļu klasificētu, ka
residential?

Un vēl par trunk lietošanu pilsētā. Piedāvājums ir vai nu
nelietot vispār (likt primary) vai lietot tikai posmos, kur ir
atļauts 90 km/h (Rīgā: Jelgavas šosejas daļa un K. Ulmaņa gatve).

Aleksejs