[Talk-lv] "Vadlīnijas" diskusijām

Rumpis rumpis.listes at gmail.com
Mon Jul 13 09:35:04 BST 2009

Pārsūtu, jo iepriekšējais aizgāja personīgi Aleksejam. Mok te vajag
kaut ko sakonfigurēt, lai atbilde iet uz listi, nevis tikai
iesūtītājam?

===

Labāk šo listi izmantot plašākiem paziņojumiem un varbūt diskusijām,
jo meili atnāks, tie ēst neprasa un tos var izlasīt arī vēlāk kaut
kad. Ne jau visi ļauži nepārtraukti sēž onlainā :)
Tāds lūk viedoklis, kas sakrīt ar iepriekš pausto :)
Mani offtopiki nebaida, bet vispār būtu vēlams vienoties arī par to.
Esu ne vienā vien listē, un ja liste ir dzīva, offtopiki tajā ir. Un
būs.

--
Rumpis :)