[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Mon Jul 13 10:07:03 BST 2009

Attiecībā uz Rīgas ceļiem nav taisnība, ka tie sanāks tikai unclasified vai
residential. Visi A un citi klasificētie ceļi kas iet cauri Rīgai salgabā šo
klasifikāciju, attiecīgi primary vai secondary.
Visas vienošanās kuras ir saistošas visiem OSM Latvija projekta dalībniekiem
būtu jādiskutē tikai caur listi. Neviens protams nevar liegt veidot
diskusijas arī ārpus listes. Tikai šādas diskusijas rezultāti nekādi
neietekmēs citus OSM projekta dalībniekus.

Gints

pirmdiena, 2009, 13 jūlijs 11:36 Miroslav <oklums at inbox.lv> rakstīja: