[Talk-lv] Datu avots www.likumi.lv

Aleksejs Mjaliks public at keeper.lv
Tue Jul 14 12:51:34 BST 2009

Piekrītu variantam, ka būtu jāliek tā likuma nosaukums, kas ir
izmantots, kā informācijas avots. Piemēram, source=LR likums "Ķemeru
nacionālā parka likums". Pie tam to vajadzētu sākt darīt pirms ir
radušās problēmas ar "Latvijas Vēstnesi".

Jā, trešais punkts tiešām ir interesants. Varbūt ir kādam ir plašāki
komentāri par šo? :)

Aleksejs