[Talk-lv] Datu avots www.likumi.lv

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Tue Jul 14 14:45:10 BST 2009

Hehe, trešais un arī pēdējais! Tas iznāk, ka varam droši kopēt visas
kartes, kuru taisīšana minēta likumos! Bet droši vien Jāņa sētas kartes
tur nav ieplānotas. Toties, daudzām pašvaldībām ir mājas lapās lieli pdf
karšu dati ar teritorijām. Bet pēdējais atkal iznāk tāds gandrīz vai
pretmaikrosoftisks. Tas ir, ja Tomtoms būtu Latvijā, tad tam neko
nepiesietu par FAT failu sistēmas 8.3 un long filename reizē lietošanu!