[Talk-lv] What is done

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Tue Jul 14 19:48:27 BST 2009

What is done sadaļa galvenajā Latvijas lapā

Tāda kā drusku novecojusi. Un par cik izmērāmi darbi ir stimulējoši un pat
konkurenci veicinoši :) tad man ir priekšlikums šīs sadaļas uzlabošanai.
Pirmkārt links uz autoceļu darba rezultātu lapu
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Latvia/Latvijas_valsts_ceļi
Otrkārt links uz lielpilsētu, pilsētu, pagastu ciemu utt rezultātu lapu.
Man patīk kā dāņi ir uzorganizējuši savu pilsētu statusa lapu:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Danske_Byer
Turpat arī parādās, kas kur mapo. Tie gatavības procenti viņiem tur uz
čuju, ņuhu un poņu ir.  Vēl tās reģionu kartītes malā smuki. Ja ko
nesaprot, varu pārtulkot.
Ja galvenajā lapā varētu uztaisīt tādu virināmu arī var, bet manliekas
labāk atsevišķu lapu. Ja dik grib, tad kopā ar tiem ceļiem. Ko sakait par
ideju?