[Talk-lv] What is done

Aleksejs Mjaliks public at keeper.lv
Tue Jul 14 20:37:19 BST 2009

Ceļu statistika tiek rēķināta pēc attiecībām (Relation:route), kuru
lietošana aprakstīta šeit: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:WikiProject_Latvia/Latvijas_valsts_ceļi
Statistika šobrīd netiek automātiski ģenerēta, jo process samērā
manuāls, jo visus aprēķinus man ir jāpalaiž uz sava datora ar rociņām.
Pagaidām man nav tehnisku jaudu, lai šo visu automatizēt, bet ceru, ka
pēc meneša tikšu pie jaunas "spēļmantiņas", tad varēs šo pasākumu
automatizēt.

Tā kā "ceļu jautājums" tika skarts, tad nedaudz jaunāka statiska ir
pieejama iekš http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Latvia/Latvijas_valsts_ceļi
.

Aleksejs