[Talk-lv] What is done

Aleksejs Mjaliks public at keeper.lv
Tue Jul 14 22:55:48 BST 2009

Ja iekš relation:route ieliek ceļu, tad to arī ierēķinās. Patiesībā
man padomā, bija ka iekš relation:route nekādus pievadceļus nelikt.
Vienvirziena posmus (faktiski posmi, kur atdalītās kustību joslas)
rēķinu klāt dalot to garumus ar 2. Teorētiski vajadzētu sanākt pareizs
garums.

Patiesībā vajadzētu atrast informāciju kā LVC rēķina šo ceļu garumu.
Un vēl, kā rādā mani novērojumi, tad LVC ceļus rēķina no/līdz pilsētas
robežām, izņemot, kā izskatās, gadījumus, kad ceļš iet tranzītā caur
pilsētu.

Vispār, man padomā ideja, ka ja gadījumā, ja aprēķini rāda, ka
iezīmēti ir kādi 100% +/- 3%, jo kā var redzēt dažos ceļos ir vērojama
šāda pāris procentu kļūda. Tad vizuāli novērtējot (vēl viena jauka
iespēja, ko sniedz relation:*, ir tas, ka tās var apskatīt, kā smuki
iezīmētu līniju kartē, piemēram, http://www.openstreetmap.org/?relation=164335)
, ka tiešām ceļš ir pilnībā iezīmēts, to vienkārši manuāli atzīmēt pie
sevis kā gatavu, lai atskaitē visu laiku rāda kā 100% (un visādi 98%
negriež acīs ;)).

Aleksejs