[Talk-lv] What is done

Rich rich at hq.vsaa.lv
Wed Jul 15 08:32:18 BST 2009

On 2009.07.15. 00:55, Aleksejs Mjaliks wrote:
> Ja iekš relation:route ieliek ceļu, tad to arī ierēķinās. Patiesībā man
> padomā, bija ka iekš relation:route nekādus pievadceļus nelikt.

pievadcelji jaaliek, jo routing softam tad buus iespeejams saprast, kaa
nokljuut no punkta a uz pukntu b tikai pa kaadu konkreetu celju
(piemeeram, e22).

> Vienvirziena posmus (faktiski posmi, kur atdalītās kustību joslas)
> rēķinu klāt dalot to garumus ar 2. Teorētiski vajadzētu sanākt pareizs
> garums.

ahaa. nu, tas vareetu buut tuvu reaalajam (lai gan atdaliito joslu
garumi meedz atshkjirties, atshkjiriibai nevajadzeetu buut milziigai).

> Patiesībā vajadzētu atrast informāciju kā LVC rēķina šo ceļu garumu. Un
> vēl, kā rādā mani novērojumi, tad LVC ceļus rēķina no/līdz pilsētas
> robežām, izņemot, kā izskatās, gadījumus, kad ceļš iet tranzītā caur
> pilsētu.

vispaar vislabaak buutu koncentreet speekus uz valsts un pashvaldiibu
riiciibaa esoshaas informaacijas publiskoshanu un publiskaas
informaacijas iekljaushanu, bet es kaut kad meegjinaashu par to jaunu
mailu uzrakstiit :)