[Talk-lv] What is done

Aleksejs Mjaliks public at keeper.lv
Wed Jul 15 12:13:09 BST 2009

Komentāri zemāk.

Aleksejs

On 2009.07.15, at 10:32, Rich wrote:

> pievadcelji jaaliek, jo routing softam tad buus iespeejams saprast,
> kaa
> nokljuut no punkta a uz pukntu b tikai pa kaadu konkreetu celju
> (piemeeram, e22).

Nepiekritīšu, ka pievadceļi lielceļa sastāvdaļa. Un vēl jautājums, cik
tālu pievadceļš ir pievadceļš nevis jau cits patstāvīgs ceļš?
Tāpāt ir jautājums pie kura lielceļa pieder pievadceļš, ja tas savienu
divus lielceļus?

Ja runājam par navigācijas iespējām, tad tavu ceļu plāno pa noteiktu
lielceļu nevis pa visiem tā pievadceļiem. Bet piemērotu pievadceļu uz
braukšanai un nobraukšanai no izvēlētās lielceļa izvēlies atbilstoši
tam, kas ir tuvāks izbraukšas vietai vai galamērķim.

Protams, ir nelieli izņēmuma gadījumi, ka maģistrālais ceļš maina
virzienu, kā tas ir ar E ceļiem, kas apvieno vairākus vietējos
lielceļus zem viena kopīga koda. Šajo gadījumos es piekrītu, ka
pievadceļi, kas savieno atsevišķus viena maģistrālā ceļa posmus, arī
ir maģistrālā ceļa sastāvdaļa.

Ceru, ka mana doma ir skaidra.

> ahaa. nu, tas vareetu buut tuvu reaalajam (lai gan atdaliito joslu
> garumi meedz atshkjirties, atshkjiriibai nevajadzeetu buut milziigai).

Jā, vietai kļūdai viennozīmigi ir. Tāpēc arī ir ideja, ka gala lēmumu,
par to ka ceļš ir atzīmēts pilnībā vajadzētu pieņemt cilvēkam nevis
šim aprēķinam. ;)