[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

gasha gasha at pie-dabas.net
Wed Jul 15 23:17:14 BST 2009

<DFA8ED29-0306-4952-B541-9F054EB9205E at keeper.lv> <4972D8B6-9F00-480E-8400-A19E1445123D at keeper.lv>

Sveiki visiem!

Patikami ka shini liste ir aktivitate:)

Piedavaju apdzivotas vietas vadities no realajam zimem.
Teiksim ja Strenciem cauri iet shoseja A3, tad to visa garuma ari apzimet
ar trunk. Neatkarigi no ta ka ta butu apdzivota vieta.
Savukart ja tas A3 iet pa apvedcelju, ka piemeram Valmieraa, tad tas trunk
attiecigi butu tur. Un nevis uz Rigas ielas centraa.

Esmu praktiski palietojis OSM kartes ar "gpsdrive" navigejot pa Poliju.
Un kartes merogs pilsetas robezas dazreiz nav ieladets labaks, attiecigi
vadamies pec resnajiem celjiem ko redzam kartee, un ar aci meklejam norades
uz E67 vai kas nu tur par celja apzimejumu. Un duram cauri pilsetai pa
centru :)

Gasha