[Talk-lv] What is done

Rich rich at hq.vsaa.lv
Thu Jul 16 07:42:33 BST 2009

arrgh. to reply-to mangling nevar kaut kaa sataisiit ? :)

On 2009.07.15. 14:13, Aleksejs Mjaliks wrote:
> Komentāri zemāk.
>
> Aleksejs

> Nepiekritīšu, ka pievadceļi lielceļa sastāvdaļa. Un vēl jautājums, cik
> tālu pievadceļš ir pievadceļš nevis jau cits patstāvīgs ceļš?

ok, es precizeeshu. doma bij ataada - ja kaads celjsh (piemeeram, a vai
e shoseja) maina virzienu un tur ir viadukts, tad a vai e relation
jaaiekljauj visas rampas, visi pievadcelji, lai pa sho shoseju vareetu
paarvietoties abos virzienos. ja ir rampas citiem virzieniem, taas
neiekljaujam.

> Tāpāt ir jautājums pie kura lielceļa pieder pievadceļš, ja tas savienu
> divus lielceļus?

jaa, piekriitu - ja 2 vienaadas kategorijas, tad laikam ne pie viena. ja
dazhaadus... man nav 100% viedoklis, var gan likt pie kaada no celjiem,
var nelikt.

> Ja runājam par navigācijas iespējām, tad tavu ceļu plāno pa noteiktu
> lielceļu nevis pa visiem tā pievadceļiem. Bet piemērotu pievadceļu uz
> braukšanai un nobraukšanai no izvēlētās lielceļa izvēlies atbilstoši
> tam, kas ir tuvāks izbraukšas vietai vai galamērķim.
>
> Protams, ir nelieli izņēmuma gadījumi, ka maģistrālais ceļš maina
> virzienu, kā tas ir ar E ceļiem, kas apvieno vairākus vietējos lielceļus
> zem viena kopīga koda. Šajo gadījumos es piekrītu, ka pievadceļi, kas
> savieno atsevišķus viena maģistrālā ceļa posmus, arī ir maģistrālā ceļa
> sastāvdaļa.

yep, tas arii bija primaarais faktors, par kuru es domaaju.