[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Aleksejs Mjaliks public at keeper.lv
Thu Jul 16 07:56:03 BST 2009

Labi... Ar nospiedoši vairākumu, jūs mani pārliecinājāt par trunk
lietošanu apdzīvotajās vietās.

Un ja jau bija pieminētu ielu izcelšana mazāka mēroga kartēs, tad ir
jāizdiskutē un jāizdomā, kā izcelt apdzīvotās vietas ietvaros
nozīmīgas ielas. Rīgā piemēram, A. Čaka/Marijas/13. janvāra iela, Kr.
Valdemāra, Brīvības iela u.c. Tām nav nekāru APV statusu, tomēr tam ir
būtiska nozīme pilsēta satiksme plūsmas organizēšanā (iestrēgšanā ;)).
Pie tām Rīgā jau top Austrumu maģistrāle, Juglas ielas pagarinājums,
kas kopā Lubānas ielu veidos būtisku satiksmes artēriju utt. Nevar jau
tātas ielas atstāt par vienkāršām residential ielām? :)

Aleksejs