[Talk-lv] Biķernieku iela un līdzīgi gadījumi

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Thu Jul 16 07:56:41 BST 2009

Nu principā izskatās ka no kaut kādas klasifikācijas lietošanas atteikties
iekšrīgā būs pagrūti. Pagaidām es nosveros uz domu kad varētu šādas ielas
atalgot ar "secondary".
Kaut gan tertiary (skat. Melnsila ielu) arī neizskatās slikti -
http://www.openstreetmap.org/?lat=56.94276&lon=24.07034&zoom=16&layers=B000FTF

<http://www.openstreetmap.org/?lat=56.94276&lon=24.07034&zoom=16&layers=B000FTF>Galvenais
būtu maksimāli izpētīt citu valstu / pilsētu pieredzi.

Gints

ceturtdiena, 2009, 16 jūlijs 09:44 Aleksejs Mjaliks <am at keeper.lv> rakstīja: