[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Thu Jul 16 14:01:02 BST 2009

Rīgai tas varētu arī derēt un varbūt arī dažām valsts nozīmes pilsētām
tas der, bet pārejām pilsētām tomēr ir jāskatās nedaudz savādāk. Kā
secondary jāiezīmē lielākās nozīmes ielas, kas tiek izmantotas, lai
izbrauktu cauri vai ārā no pilsētas. Un kā tertiary tad var iezīmēt
vel kādas galvenās ielas. Pēc šiem kritērijiem ņemot nosacīti mazākās
pilsētās, piemēram, Talsus utt sanāk tikai residental, kas ar nebūtu
īpaši prātīgi.

Lauris

ceturtdiena, 2009, 16 jūlijs 14:01 lietotājs Aleksejs
Mjaliks<public at keeper.lv> rakstīja: