[Talk-lv] Jauni informācijas avoti

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Thu Jul 16 14:07:44 BST 2009

Es biju tas, kas sazinājās ar LĢIA. Man vismaz doma robežas bija
dabūt, jo OSM pašreizējās, kas ir sazīmētas ir ļoti neprecīzas un
vietām galīgi šķērsām. Un reāli ņemot ar GPS robežas nesazīmēt, jo tās
noskaidrot nemaz nav iespējams dabā. Par pārējo prasījis neesmu, bet
domāju, ka tik viegli viņi mums tos datus nedos, jo tas ir viņu viens
no ienākuma avotiem. Kaut kad biju painteresējies par vietvārdu datu
bāzi un to viņi piedāvā tikai maksas un ne tālākai izplatīšanai, kas
mums galīgi neder. Reālāk manuprāt būtu sazināties ar pašvaldībām (nu
jau novadu domēm) un mēģināt datus dabūt no viņiem.

Lauris

ceturtdiena, 2009, 16 jūlijs 14:08 lietotājs Aleksejs
Mjaliks<public at keeper.lv> rakstīja: