[Talk-lv] Robežu administratīvie līmeņi

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Thu Jul 16 14:49:21 BST 2009

Sveiki,

Kaut kad pirms kāda laiciņa es uzrakstīju savu piedāvājum par
administratīvo līmeņu sadalījumu Latvijā:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:boundary

Šo varētu tad arī gribētu apspriest, lai kad es taisīšu konvertācijas
skriptu novadu/pilsētu robežām šo jau varētu ņemt vērā.

Runājot par konvertāciju, tad tai es pieķeršos klāt nākamnedēļ, jo tad
man sākas atvaļinājums un būs daudz brīva laika.
Kaut kas man caur osm lapu sūtīja ziņu vai nevajag palīdzēt ar
konvertāciju, bet nesanāca atbildēt. Pašā datu konvertācijā palīdzību
nevajag. Pats pēc profesijas esmu programmētājs un ar ĢIS kartēm esmu
darbojies, tā ka tā nebūs problēma. Jautrākais sāksies ar esošo datu
noņemšanu, pielabošanu.

Lauris