[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Thu Jul 16 15:25:19 BST 2009

skat zemāk.

ceturtdiena, 2009, 16 jūlijs 16:01 Lauris Bukšis-Haberkorns <
lafriks at gmail.com> rakstīja:

> Rīgai tas varētu arī derēt un varbūt arī dažām valsts nozīmes pilsētām
> tas der, bet pārejām pilsētām tomēr ir jāskatās nedaudz savādāk. Kā
> secondary jāiezīmē lielākās nozīmes ielas, kas tiek izmantotas, lai
> izbrauktu cauri vai ārā no pilsētas.

Šādas ielas parasti ir klasificētas ar A, P vai V. un attiecīgi mēs jau
zinām kā šādus ceļus iezīmē.

> Un kā tertiary tad var iezīmēt
> vel kādas galvenās ielas. Pēc šiem kritērijiem ņemot nosacīti mazākās
> pilsētās, piemēram, Talsus utt sanāk tikai residental, kas ar nebūtu
> īpaši prātīgi.

Talsos apzīmētās ielas (kas arī ir domātas izbraukšanai) ir - P125, P127,
P120, P128  un attiecīgi būtu apzīmējamas ar Highway = primary. Pārējās
unclassified vai residential. Vai pēc nobalsošanas kāda secondary.

Sanāk kaut kas līdzīgs šim -
http://www.hoteltalsi.lv/images/talsi%20karte.jpg . Nekādu problēmu
neredzu.