[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Aleksejs Mjaliks public at keeper.lv
Thu Jul 16 21:30:16 BST 2009

Tā klasifikācija, kas ir iekš OSM ir uz UK noteikumiem balstīta. Mums
nav jāsēko precīzi tam, kas ir sarakstīts iekš OSM kopējām vadlīnijām,
nelielas atkāpes ir pieļaujamas. Tāpat mums nevajag obligāti izmantot
visas iespējamos ceļu klasifikātorus, kas ir pieejami iekš OSM.

Mans viedoklis, ārpus apdzīvojatajām vietām varam arī labi iztikt
tertiary ceļiem. Un kā jau uz Īslandes piemēra minēja, tad ceļa
klasifikāciju nosaka tā nozīme satismes organizācijā nevis ceļa
segums. Atgriežoties tepat uz Latviju, ja V ceļš ir grunts ceļš, tad
uzliec highway=secondary un surfaces=unpaved. Ja tas ceļš, kuram nav
republikas līmeņas klasifikācijas, liec highway=unclassified un miers.

Aleksejs

On 2009.07.16, at 22:54, Instigater wrote:

> ... un katru reizi dzēs nost iepriekšējās ziņas autoru. nu i nafig
> mums
> šitās izklaides!

Nav vajadzības. MailMan nofiltrē nost To: un Cc: adresātus un tiem
lieku kopiju nesūta. Piemēram, šobrīd es spiedu Reply to all.