[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Thu Jul 16 22:01:47 BST 2009

Viena no atkāpēm varētu būt patreizējā instrukcijā piemēram mainīt ārpus
pilsētas -
Pašvaldības autoceļi ar sadalošo svītru pa vidu starp joslām -
highway<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:highway>
=tertiary <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dtertiary>
uz kaut ko citu. Piemēram:

Pašvaldības autoceļi klājumu (asfalta vai uzbērumu)? -
highway<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:highway>
=tertiary <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dtertiary>

Vai mums ir kāds piemērs ceļiem, kuram nav A, P, V apzīmējuma un kuram nav
svītras pa vidu un  kuram gribētos likt tertiary? Labāk būtu apskatīt šo
jautājumu uz reāla piemēra bāzes.

Gints

ceturtdiena, 2009, 16 jūlijs 23:30 Aleksejs Mjaliks <public at keeper.lv>rakstīja: