[Talk-lv] celu zīmēšana

Jānis Bebrītis beaver at inbox.lv
Fri Jul 17 09:40:23 BST 2009

Sveiciens no Valmieras,

Šī ir mana pirmā vēstule listē. Lasot saraksti, man rodas aizdomas ka
vairs nav nepieciešams izbraukt visus ceļus ar GPS iekārtu, lai pēc tam
tur atzīmētu ceļus un takas.

Ja pareizi saprotu, krutāk ir dabūt brīvi pieejamos datus (ja vispār
var) no pašvaldības un importēt tos OSM?

Sanāk ka darbs tiks padarīts divreiz un nav vērts ņemties?

p.s. ceru ka pirmā vēstule tā arī neaizgāja nekur, jo izsūtīju to no
nepareizā epasta un listē tā nenonāca.

believed to be clean.