[Talk-lv] celu zīmēšana

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Fri Jul 17 09:48:47 BST 2009

On Fri, 17 Jul 2009 11:40:23 +0300, Jānis Bebrītis <beaver at inbox.lv> wrote:

> Sveiciens no Valmieras,
>
> Šī ir mana pirmā vēstule listē. Lasot saraksti, man rodas aizdomas ka
> vairs nav nepieciešams izbraukt visus ceļus ar GPS iekārtu, lai pēc tam
> tur atzīmētu ceļus un takas.
>
> Ja pareizi saprotu, krutāk ir dabūt brīvi pieejamos datus (ja vispār
> var) no pašvaldības un importēt tos OSM?
>
> Sanāk ka darbs tiks padarīts divreiz un nav vērts ņemties?
>
> p.s. ceru ka pirmā vēstule tā arī neaizgāja nekur, jo izsūtīju to no
> nepareizā epasta un listē tā nenonāca.

Šī izskatās tiešām pirmā tava vēstule. Par to divreiz darāmo nav nemaz
vērts uztraukties, jo tos datus neviens negrib dot ar nosacījumiem, kas
mums der. Bet šādi tādi dati ir dabonami, šādi tādi nav citur dabonami. Kā
arī pašvaldību oficiālajās kartēs bieži vien ir vai nu veca vai vēl pat
neizbūvētas teritorijas informācija. Un takas gan tur nav parasti. Tākā
jāstaigā vien ar to GPSu. uldics