[Talk-lv] celu zīmēšana

Aleksejs Mjaliks public at keeper.lv
Fri Jul 17 10:01:09 BST 2009

Pirmkārt, staigāt ar GPS ir jautri. :)

Otrkārt... Ja tev ir iespēja, dabūt no savas pašvaldības domes vai
kādu uzņēmuma vērtību informāciju kā, piemēram, rastra vai vektora
kartes, GPS trekus utt., un šīs informācijas īpašnieks gatavs tev dot
šo informāciju neizvirzot nekādus nosacījumus par tās tālāku
izmantošanu un nodošu citām personām, tas ir, piekrīt, ka šo
informāciju var izmantot ik viens, jebkuriem mērķiem un nemaksājot par
to nekāda veida atlīdzību, tad tas ir vienkārši ideāli un tādu iespēju
jāizmanto. Diemžēl tādu labvēlīgi noskaņotu organizāciju nav daudz.

Bet jebkurā gadījumā, ja tiešām vari dabūt jebkuru informāciju, kas
atbilst OSM nosacījumiem, un kas var noderēt taisot kartes,
nekautrējies ņemt. ;) Pat ja pats nemācēsi to apstrādāt, noteikti
atradīsies šeit "kolēģi-kartogrāfi", kas palīdzēs to datus likt lietā.

Aleksejs