[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Aleksejs Mjaliks public at keeper.lv
Fri Jul 17 10:04:10 BST 2009

Tieši no šī efekta gribētos izvairīties "centrs ir piezīmēts pilns ar
šādām ielām", jo tad zūd jēga izcelt ielas.

Arī mans piedāvātais nosacījums tertiary lietošanai bija joslu skaits,
kas es vienkārši un objektīvi nosakāms parametrs. Par secondary
piedāvātais variants ir bijis, ka ceļus ar to apzīmēt balsošanas
kārtībā.

Aleksejs