[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Aleksejs Mjaliks public at keeper.lv
Fri Jul 17 11:37:48 BST 2009

Nosacījums, ka ielas klasifikācijas saglabājas, ienākot apdzīvotajā
vietā, skan pareizi.

Tikai es te vēlreiz pārlasīju tos noteikumus tagošanai:
   Pašvaldības autoceļi ar sadalošo svītru pa vidu starp joslām -
highway=tertiary
Bišķi savāds šķiet nosacījums "ar sadalošo svītru pa vidu". Un kā ir
ceļiem, kur svītra bija, bet izdzisa, jo pašvaldība taupot to nav
uzzīmējusi.
Es tomēr balstotu par to, ka ārpus apdzīvotajām vietām tomēr tertiary
netiktu lietots, vismaz šāds nosacījums nav gana objektīvs.

Aleksejs