[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Fri Jul 17 11:45:25 BST 2009

On Fri, 17 Jul 2009 13:37:48 +0300, Aleksejs Mjaliks <public at keeper.lv>
wrote:

> Nosacījums, ka ielas klasifikācijas saglabājas, ienākot apdzīvotajā
> vietā, skan pareizi.
>
> Tikai es te vēlreiz pārlasīju tos noteikumus tagošanai:
>    Pašvaldības autoceļi ar sadalošo svītru pa vidu starp joslām -
> highway=tertiary
> Bišķi savāds šķiet nosacījums "ar sadalošo svītru pa vidu". Un kā ir
> ceļiem, kur svītra bija, bet izdzisa, jo pašvaldība taupot to nav
> uzzīmējusi.
> Es tomēr balstotu par to, ka ārpus apdzīvotajām vietām tomēr tertiary
> netiktu lietots, vismaz šāds nosacījums nav gana objektīvs.

Uzskatu, ka nevajag vispār izslēgt ceļu lietošanu. Visi ceļi ir vajadzības
gadījumā jālieto. Bet par to sadalošo svītru tas tā fanī skan, jo Bauskas
rajonā praktiski asfalteeti ir tikai secondary. I to ne visi. Tertiary nu
nekādi nevar būt asfaltēts. Kur nu vēl svītru pa vidu, svītru pa vidu pat
Bauskā ir maz. Jā, praktiski tikai A7. Bet tas nemazina nesviitroto ielu
nozīmi.