[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

Aleksejs Mjaliks public at keeper.lv
Fri Jul 17 12:17:55 BST 2009

Uzvaras ielas ir jau tas P103.

Bet kas izmanto Rīgas ielu, Plūdoņa ielu utt.? Ja tā kalpo tikai
vietējo vajadzībām un ir svarīga statiksmes artērija pilsētas mērogā,
tad iezīmē kā to kā tertiary, ja nu ļoti gribās. Bet nu tā lietot
primary un secondary gan nevajadzētu.
Izskatās, ka diez ko kopīgu valodu mēs nevaram atrast, jo man kā
rīdzeniekam jūsu Pasta iela nemaz nešķiet, kā baigi nozīmīgā, mums te
daudz garākas ielas nevar pretendēt uz neko vairāk par residential,
bet tev iela, kas savieno 3 citas ielas ir ļoti nozīmīga.

Visu šo vērojot, piedāvāju kārtējo manu redzējumu par tagošanas shēmu:

Ārpus apdzīvotajām vietām:
* APV – trunk, primary, secondary;
* pārējie ceļi – unclassified; nepieciešamības gadījumā specifiskie
tipi – service, track utml.;

Apdzīvotajās vietās:
* APV – trunk, primary, secondary;
* pārējie ceļi – residential, unclassified; nepieciešamības gadījumā
specifiskie tipi – service, track utml.;

Izņēmumi pilsētās:

Lielās pilsētās (Rīga un Daugavpils vai tomēr visas republikas nozīmes
pilsētas?):
* tertiary – platās ielas (vismaz četras joslas);
* secondary – atsevišķos gadījumos vienojoties var atzīmēt lielākās/
nozīmīgākās ielas.

Mazās pilsētās:
* tertiary – atsevišķos gadījumos vienojoties var atzīmēt lielākās/
nozīmīgākās ielas.

Aleksejs