[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Fri Jul 17 12:21:08 BST 2009

Tertiary ārpus pilsētas. A-trunk, P-primary, V-secondary, pārējie, kas
salīdzinoši tikpat labi kā P vai V, bet nav P vai V, tad tie būtu
tertiary. Un kas salīdzinoši ar P un V ir sliktāki, tad nāk zemāk -  visi
meža šķūrētie, ar sliktu grants segumu tad būs unclassified. Iebrauktie,
bez seguma track. Elementāri.