[Talk-lv] Pielabota ceļu tagošanas instrukcija

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Fri Jul 17 12:54:36 BST 2009

Tas footway ir tikai caurums sētā. Pats footway - celiņš iet visā ielas
garumā. Un tādu te ir daudz. Tas vēl liels darbs priekšā gar katru ielu
sazīmēt tādus. Par trepītēm Kalna un Kalēju ielā - viņas tur tipa ir, bet
pamestas un pakāpienu tādi gari un lēzeni. Ne visai atbilst zīmēšanai.
Kādreiz tādiem sīkumiem pieķēršos.
Un vēl kādam pretenzijas? ;)