[Talk-lv] What is done

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Fri Jul 17 16:24:47 BST 2009

On Fri, 17 Jul 2009 17:04:07 +0300, Aleksejs Mjaliks <lists at keeper.lv>
wrote:

> Jāatzīst, ka Uldics baigo darbu ir paveicis:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Latvia/Latvijas_pilsetas
>   :) Aplausi studijā.
>

> Tik jautājums par tiem procentiem. Cik saprotu, tad esi tos uz aci
> aprēķinājis?

Jā, procenti ir uz aci, ņemot vērā daudz maz iedzīvotāju skaitu (kam
vajadzētu būt proporcionālam ceļu daudzumam). Nulle ir kad nav vispār
atzīmēta kartē tāda place un name un nav ceļu. Kad ir kāds garāmejošais
ceļš, tad es liku kādus 3 procentus. 5% kad place un name ir un kāds 2-3
pienākošie ceļi ir. Nu uz augšu tad jau cik izskatās tāda lieluma pilsētai
varētu būt izdarīts. Ja nav ielas, bet daudz garāmejošo ceļu, tad kādi
10-15%. Kur daudz sataisīti ceļi, bet izskatās ka ir laukumi bez ielām,
kur varētu būt, tur kādi 60-80%. Vairāk pārsvarā neliku, jo nezinu, cik
tur vajag būt. Tur vietējiem mapotājiem jāprasa. Nu tā apmēram.