[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Sun Jul 19 13:03:30 BST 2009

On Sun, 19 Jul 2009 14:31:46 +0300, Rumpis <rumpis.listes at gmail.com> wrote:

> vnk interesanti, ar kādiem gps reģistrējam savus punktus un ceļus? :)
> Es šobrīdTomTom 720 darbinu, kam šitāds
> http://web.tiscali.it/macri/Event_Logger/ uzinstalēts. Nu, ne pēdējā
> versija, bet 8.1 laikam.
> Kauč ko gribētu arī Nokia telefonam uzlikt, kādreiz kaut kur kājām
> staigāju. Mok kādam ir pieredze?
>
> Priekā,

Ar noname usb mouse. Pa 20LS bija nopērkams jau bankrotējušā leišu
elektronikas ķēdes veikalā (Bauskā bija pie Rimi apļa, kaut kāds
TechnoLand, Technotronic vai kaut kas tāds). Darbinieki atnāk uz veikalu,
a tur viss aizvests un neko nezinam. Bet devaiss saucas "i gps-m pro",
ražotājs uz kastītes nav izdibināms. Esmu tādu devaisu internetā zem
brandneima kaut kāda atradis ar citu nosaukumu. Tākā kaut kāda kopija tā
ir. Nelegāli ražota, legāli pārdota, hehe.
Strādā nu priekš cenas labi. Kold starts atbilst standaratam, 40-50
sekundes, kamēr jau to almanahu nokačā. Karstumu uz auto priekējā paneļa
nepanes - iefrīzojas. Bet nu tas, kad tiešām dušī nost pašu arī. Pilsēta
nepatīk, starp daudzstāvenēm aizmauc kaut kur. Citreiz gan arī uz
lielceļa. Kā nekā nav jau A-GPS. Skaitās, ka ir D-GPS, bet neesu
painteresējies, vai pie mums vispār tas izmantojams. Precizitāte ir nu
10-15m robežās. Updeitus sūta reizi sekundē atbilstoši standartam. Nevaru
atļauties GPS ar čipsetu, kas piecreiz sekundē dod datus ārā. Darbojas uz
USB, kam faktiski ir RS-232 perehodņaks iekšā. Uz Linukša ar gpsd aizgāja
ar 10 minūšu manpages lasīšanu un iekonfigurēšanu. Tagad bez probzām
vislaik iet.