[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Sun Jul 19 19:23:19 BST 2009

Es ceļus rakstu ar savu un sievas Iphone. :) . Ar vienu ierakstu ceļu -
OSMTrack - http://wiki.openstreetmap.org/wiki/IPhone#Apps_using_OSM

<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/IPhone#Apps_using_OSM>Ar otru ar balsi
ierakstu to ko redzu uz ceļa. Vēlāk ar JOSM redaktoru var track log apvienot
ar skaņu un tas palīdz identificēt punktus.

Uz nokias domāju ir ļoti daudz softu. Vairumā viņi strādā ar GPS raidītāju
caur GPS.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Making_Tracks_with_Homebrew-ware#Mobile_Phones_.2F_J2ME

Gints

svētdiena, 2009, 19 jūlijs 15:03 <uldics at gmail.com> rakstīja: