[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Sun Jul 19 19:59:03 BST 2009

Labs. Nezināju, ka viņiem uz muguras arī jāstiepj tie pribambasi. Golfiņš
jau izskatījās nokrauts. Bet nu es arī brīžiem biedēju tautu ar savu
velosipēdu un notebuuku. Pagaidām tikai mugursomā, bet projekts uz ragiem
uzmontēt arī ir jau pie beigām R&D stadijai. Tā kā būs vēl biedējošāks
skats. Vai izsaucieni, kas tas pa frīku!