[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Gatis Visnevskis gasha at pie-dabas.net
Sun Jul 19 23:19:50 BST 2009

Es kautka iepirku Holux M-241. Merkjis bija piejuugt pie laptopa caur
USB. Bet izradijas ka veikala bija shis krutakais modelis, ar LCD un
bateriju. Un diezgan erti var to izmantot tracku logoshanai :)

Vienigais minuss, ka nerada uz ekrana precizitati tekosho, liidzarto
citreiz trackus sazime stipri neprecizus. Sakuma ar sho te ieberzos un
OSM ieladeju diezgan nekvalitativu infu. (kaa nodzest no OSM ieladetos
trackus?)

Tagad mezha celjos censhos 2x-3x iziet, un ar Viking mazliet trackus
apstradat.

Gasha