[Talk-lv] celu zīmēšana

Rich rich at hq.vsaa.lv
Mon Jul 20 07:37:23 BST 2009

On 2009.07.17. 11:24, Jānis Bebrītis wrote:
> Sveiciens no Valmieras,
>
> Šī ir mana pirmā vēstule listē. Lasot saraksti, man rodas aizdomas ka
> vairs nav nepieciešams izbraukt visus ceļus ar GPS iekārtu, lai pēc tam
> tur atzīmētu ceļus un takas.
>
> Ja pareizi saprotu, krutāk ir dabūt brīvi pieejamos datus (ja vispār
> var) no pašvaldības un importēt tos OSM?
>
> Sanāk ka darbs tiks padarīts divreiz un nav vērts ņemties?

pirmkaart, datu dabuushanu tieshaam var daljeeji uzskatiit par
prioritaati, jo taadeejaadi buutu iespeejams ieguut lielu datu apjomu
iisaa laikaa.

tomeer pashvaldiibu un valsts iestaazhu dati var buut nepilniigi,
novecojushi un reizeem - gluzhi vienkaarshi kljuudaini. tad pareizi dati
ieksh osm var nodereet. cita probleema - sho datu importa rezultaatus
manuaali naaksies saliidzinaat ar visu liidz shim esosho informaaciju...