[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Rich rich at hq.vsaa.lv
Mon Jul 20 07:46:16 BST 2009

On 2009.07.19. 14:31, Rumpis wrote:
> vnk interesanti, ar kādiem gps reģistrējam savus punktus un ceļus? :)
> Es šobrīdTomTom 720 darbinu, kam šitāds
> http://web.tiscali.it/macri/Event_Logger/ uzinstalēts. Nu, ne pēdējā
> versija, bet 8.1 laikam.

1. agraak - padsmit ls veerts seriaalais verkjis, kursh ar usb
konvertoru piejuugts portablim, cgpxloggeris reizi sekundee failaa.
pluss - devaisu vadaa var kabinaat autinjam uz jumta. miinuss -
pasaakums smags, aiznjem daudz vietas un jaagaida kameer iebuutojas
kompis, kameer gps saak trackot...

2. tagad pamataa - locosys bgt-31, kuru ieteica kaads cits nesens osm
ziimeetaajs :)
sameeraa kompakts, uudensizturiigs un skaitaas arii triecienizturiigs
(nav paarbaudiits), ieksheeji logo savaa kaut kaadaa formaataa, kuru
jaunaakaa gpsbabel versija saprot, bet var arii tuuciit iekshaa sd
karti, uz kuras tad nmea datus raksta. karte var buut liidz 2 gb, kas
tracklogiem ir... daudz.
baterija iebuuveeta, bet tur sameeraa ilgi, laadejas no miniusb, liidzi
naaca auto adapteris no 12v uz usb portu laadeeshanai (bija arii sienas
usb adapteris, bet tas ar kaut kaadu laikam amiishu shtekeri :) )·

precizitaate mashiinaa pat labaaka nekaa cereets, ar kaajaam ejot
(nesienot uz galvas) - sameeraa slikta, tramvajaa - ljoti slikta :)

sd kartei izmanto fat16, kas tiek likta pa tiesho uz kartes, bez
partiicijas - reizeem meedz nogljukot tas fats, pat ja devaisam baterija
nekad nav beigusies. ja uzliek un noformatee partiiciju, tad jamais
prieciigi logo... bet fata ierakstus kaut kur citur nepareizi gaazh,
liidz ar to karte izskataas tuksha. vienreiz shaadi ielidoju, bet
veiksmiigi izkasiiju datus no kartes pa tiesho.