[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Rich rich at hq.vsaa.lv
Mon Jul 20 08:39:41 BST 2009

On 2009.07.20. 10:02, Marat Koshoev wrote:
> Sveiki,
> Kur tu to locosys bgt-31 dabuja? no ebay?  Kads vinam chips ieksa, Sirf?

hhehe, es tagad varu nodot taalaak to pashu, ko man ieteica ;)
http://www.semsons.com/gebgwablgpsd.html
no latvijas vismaz 2 jau veiksmiigi nopirkti, summa sanaaca kaut kaadi
105 vai ~ taa lati, atnaaca paaris nedeelju laikaa.

nu jaa, karti iekshaa nevar nekaadu ietuuciit, bet routes raada,
aatrumu/koordinaats var dabuut displejaa un taa.

man bish nepatiik, ka es nevaru jamo iesleegt un eerti ar vienu pogu
tracklogu uzsaakt/paartraukt - logoshana tiek sakonfigureeta un tad kaa
jamais dabuu fixu, taa logo - bet nu tos "sliktos" logus jau peec tam
var izdzeest/izediteet.

iekshaa skaitaas treshais sirfs.

coldstarts kaadu laicinju ir (neesmu iisti meeriijis), hotstarts ir
gandriiz momentaals.