[Talk-lv] Fwd: "Vadlīnijas" diskusijām

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Mon Jul 20 19:10:06 BST 2009

Es arī gribētu izteikt atbalstu idejai, ka jālieto tikai plaintext.
(Esmu ievērojis, ka daži rakstītāji joprojām sūta richtext/HTML/MIME
(kā nu kuram patīk to saukt) e-pastus)

Par valodu gan gribētu teikt, ka vajadzētu tomēr rakstīt gramatiski
pareizi (cik nu kuram sanāk ;)) – valoda ir jāciena un citiem būs
vienkāršāk saprast.

Aleksejs