[Talk-lv] Zemas precizitātes dati

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Mon Jul 20 20:55:46 BST 2009

Sveiki!

Ko darām ar zemas precizitātes datiem, piemēram, kas ir ierakstīti ar
tik štruntīgiem GPS uztvērējiem, kā iPhone?

Es pagaidām vados pēc principa, ka labāk vismaz aptuveni iezīmēts ceļš
nekā vispār tāda nav. Esošus datus, es gan cenšos nelabot vadoties pēc
datiem, kas savākti ar iPhone palīdzību.
Tomēr es domāju, ka šādu ceļus un citus objektu vajadzētu kaut kā
īpaši atzīmēt, lai citiem var to redzēt un iespēju robežās labot,
ievācot precīzākus datus. Šobrīd esmu atzīmējis šādus ceļus ar
low_precision=yes, bet varbūt kādam ir labāks piedāvājums? Varbūt kāds
zin, kādu tagu, kuru jau izmanto priekš šādiem mērķiem OSM kopiena?

Aleksejs