[Talk-lv] Zemas precizitātes dati

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Tue Jul 21 07:17:35 BST 2009

Nu.... - man liekas ka labāk iezīmēts ceļš nekā neiezīmēts, bet varbūt tas
nav pareizi.
- ja tiko ir braukts tad man ir gadījies pielabot arī ceļu ar IPhone track.
Jo tu atceries kā ceļi ir griezušies un stūru noapaļošanai arī šādi dati ir
ok.
- man zīmējot ceļus īsti nav iespējams apskatīt kādi iepriekšējie track ir
bijuši (ar kādu tag). Domāju laika gaitā ceļi tiks pielaboti zīmēti pēc 3-4
track kā minimums. Tad šādai iezīmei domāju nebūs jēga.

Gints

pirmdiena, 2009, 20 jūlijs 22:55 Aleksejs Mjaliks <lists at keeper.lv>rakstīja: