[Talk-lv] Ar kādiem gps strādājam?

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Tue Jul 21 10:08:32 BST 2009

Es braukāju apkārt mašīnā ar Eee PC 1000 un caur bluetooth pieslēgtu
Holux M-1200. logoju ar cgpxlogger, 1 sec. + navit, lai lūrētu, kur
ir, kas sazīmēts, kur nav, lai reizēm var izbraukt kādu līkumu pa
neiezīmētu ceļu :) Staigājot ar kājām, izmanoju GPS Track, jo tas
vienīgais uz manas Nokia negļuko.

Lauris

pirmdiena, 2009, 20 jūlijs 12:11 lietotājs Rich<rich at hq.vsaa.lv> rakstīja: