[Talk-lv] What is done

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Tue Jul 21 12:44:39 BST 2009

Es varētu salīdzināt adrešu reģistra datus ar OSM, lai salīdzinātu
pilsētu ielas, kaut kā automatizētāk un varētu nodetektēt arī
nekoretkos ielu nosaukums, kas pašlaik ir OSM (drukas kļudas utt.). Ja
par to ir interese.

Lauris

svētdiena, 2009, 19 jūlijs 12:50 lietotājs Gints
Polis<polis.gints at gmail.com> rakstīja:
> Yep... Paldies.
>
> Gints

>>> dazhaadus... man nav 100% viedoklis, var gan likt pie kaada no